Kevätleiri

Kevätleiri Kylpylähotelli Rauhalahdessa (Katiskaniementie 8, 70700 Kuopio) la-su 27.–28.4.2024. Tapahtumaan saavat osallistua 16-30-vuotiaat keliakiayhdistysten jäsenet. Majoittuminen hotellissa kahden hengen huoneissa. Osallistumismaksu on 40 €. Tiedustelut sähköpostilla keliakianuoret@keliakialiitto.fi.

Tapahtuma voidaan perua ilmoittautumisajan päätyttyä, jos osallistujia ei ole tarpeeksi. Ilmoittautuminen on sitova. Jos perut osallistumisesi 1.4. jälkeen, laskutetaan puolet maksusta. 15.4. jälkeen, koko maksu.

Tapahtuma alkaa la n. klo 14 ruokailulla ja päättyy su klo 13 mennessä ruokailuun. Ohjelmassa ravitsemusterapeutin luento ja ulkoilua säävarauksella. Mahdollisuus uida ja saunoa kylpylässä.  Tarkempi aikataulu ilmoitetaan osallistujille myöhemmin.

Kevätleirille ilmoittautuminen tapahtuu tällä lomakkeella. Kerättyjä tietoja käytetään vain tapahtuman järjestämiseen ja tarvittavaan tiedottamiseen. Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautuminen päättyy 1.4.